Hiyo személyes kis világa, királysága. A birodalomhoz tartozik még a Lorie-val közösen fenntartott kis kunyhó, valamint a Fumi-val irányított Széthulott birodalom. Huszon éves hölgyemény, aki egy álmodozó írópalánta, könyvmoly és egyszerűen csak gamer. Szerepjátékok, saját szösszenetek, film, anime, könyv és zene ajánlók a főbb tartalom, de aki hajlandó beljebb merészkedni, annak ott a Térkép.
Cserét nyugodtan lehet itt kérni.
Az oldallal vagy az itt szereplő írásokkal kapcsolatban véleményt nyilvánítani izléses határok között lehet egészen nyugodtan. A fejezetek elolvasásához/megtekintéséhez NEM szükséges regisztráció. ;)
Kristálygömb
Megnézetni a gépet Szeptemberi kisműtét Új nyelvet tanulni Kijátszani: The Witcher 2 Kiolvasni: Demian Megnézni: Reign
Megnézni: Once upon a time Kiolvasni: Kresley Cole - Árnyak hercege Kiolvasni: Andrzej Sapkowski - Vaják III Írni: Vélemény/ajánló: Reign Kiolvasni: B. A. Paris - Összeomlás
Tudom, karácsonyhoz képest eléggé megcsúsztam, de hát mikor szoktam én úgy frisselni, mint mások? Na ugye. Hozzám most ért ide a Jézuska a sok-sok frissel, amiket mások karácsony tájára időzítenek. Mi az Új évet ilyen szorgosan kezdjük, mert ahogy az oldalsó kép is mutatja rengeteg minden áll még előttünk. Mivel tényleg sokat dolgoztam rajta, talán haladjunk is szépen sorjában:
My life menü egy újabb említésre méltó nappal bővült, melyben természetesen a karácsonyról és a szünetemről ömlengek. Akit érdekel milyen volt a fánk, milyen ajándékokat kaptam és hogyan is telt számomra az ünnep, az nyugodtan olvasson bele. ♥
>> Bővebben <<
Szintén a My life menübe végre felkerültek a rajzérettségire készült műveim. Sokáig tartott, de végre eszembe volt és megkaparintottam egy normális fényképezőgépet, hogy ne telefonos minőségben kerüljenek már fel. ♥
>> Bővebben <<
A szünet alatt megnézett kedvenc animációs filmemről pedig az Ajánló menüben olvashattok, melynek címe; Csocsó-sztori. Imádtam én is és a családom is, remélem nektek is épp annyira fog tetszeni, mint nekünk. ♥
>> Bővebben <<
A fő szerepjátékot sem hanyagoltam el; Sakura no Hana egyik főszereplője Hidetoshi Ovazaki karakterlapja végre olyan formációt ölt, ami már nekem is kezd tetszeni. Végre bővebben olvashattok Toshi múltjáról, családjáról és kapcsolatairól. ♥
>> Bővebben <<
És ami a legfeltűnőbb az természetesen az új külső, melynek történetét lentebb máris kifejtem, de előbb mint minden design váltáskor, a kis kosárkánk is új dolgokkal telt meg. Hangsúlyozom, a régebbi könyvajánlókat, melyet a Bölcs bagolynál olvashattok, megtaláljátok az Ajánló menüben, nem vesznek el, így lehet szemezgetni a régebbiek közül is. ♥
>> Bővebben <<
Nos, hogy ezeket ilyen gyorsan lezavartam ennek csak egy oka van, mégpedig, hogy tartozom nektek egy Life is Strange véleménnyel és ugye bár a 2015. évi Design verseny eredményhírdetésével is. Ezúton szeretném megjegyezni, hogy a két versenyző, aki végig kitartott, s elkészítették műveiket, már akkor győztesek voltak a szememben, amikor egyáltalán végigcsinálták. Sajnos hiába győzött ez a versenyszám a szavazáson, csak ők ketten voltak azok, akik valóban érdeklődtek és befejezték munkáikat, miket lentebb Ti is láthattok.
❖_________________✉________________❖
A zsűrizésben társam húgom volt, s akkor lássuk is a pontszámokat:
- Design verseny pontozás max részpont 5, max összpont 15 -
Yui Fejléc: A háttérben húzódó sötét, darkos kastély, vártornyok igazán lenyűgöztek, főleg, mert nem számítottam ilyen sötét hangulatú dizire, ám a központban álló kardos arkangyal végleg levett a lábamról. 5/5 Menüfejléc: Szomorúan láttam, hogy nincsen, illetve csak igen egyszerűcske. 1/5 Kódolás: Tetszenek a színek, teljes mértékben illik a fejléchez, de kicsit szomorú voltam, hogy például a betűformázások nem kaptak más kódolást. 2/5 Össz: 8/15
Lorie Fejléc: Maga a kastélyszerűség nagyon tetszik, a megvalósítás pedig, hogy az egész egy pergamenen van, remek! Az egyedüli, amit kicsit nem érzek odaillőnek, azok a szemek kivágásai. 3/5 Menüfejléc: Érdekesnek találtam, hogy hasonlatos az előző versenyzőéhez, akárcsak a kódolás, így körülnéztem a két versenyző többi általam ismert oldalán, ahol további ilyen egyezéseket találtam ezen a téren.. 1/5 Kódolás: A színeket nagyon eltaláltad, igazán íllik a fejléchez, kivéve talán a nagy fekete tintásüveghez, ám ezen kívül nem láttam komolyabb kódolást, de örültem, hogy a betűformázások mások voltak. 3/5 Össz: 7/15
Nagyon szépen köszönöm mind a két versenyzőnek a nevezést, mind két külsőben volt valami, ami nagyonnnn tetszett mindkettőnknek, de sajnos dönteni kellett. Húgommal sokat is tanácskoztunk, mivel neki összhatásilag Lorie műve nagyon tetszett, de részpontszámokban nem tudtunk már sehol sem többet adni sajnos. Az okleveleket itt megtekinthetitek, s mivel két féle is készült azt tartjátok meg, amelyik Nektek jobban tetszik.
- Lorie munkája a bal oldalon látható, a jobb oldali Yui versenyműve -
És akkor most térnék ki arra, hogy miért is éppen ebbe a külsőbe öltözött az oldal. Mint olvashattátok, még csak most tanulgatom a cs6 programot, így nem mertem vállalni, hogy egyből saját kinézettel rukkoljak elő, de szerencsére Yui megengedte, hogy használhassam az általa készített művet, melyet azóta, mint láthatjátok kissé át is alakított. Nagyon tetszik ez a sötét fantasy hangulat a tornyokkal és arkangyallal, szóval nagyon szépen köszönöm, hogy használhatom. :3
❖_________________✉________________❖
Life is Strange vélemény
Mivel kértétek, s előzőleg is megígértem, most lepötyögném szerény véleményem a játékkal kapcsolatban spoiler nélkül.
Először is dráma az egész, kemény érzelmekkel játszik a játék. Nem vidám, kifejezetten nehéz érzelmileg, fordulatos, de logikával lehet előre sejteni a dolgokat, így lehet kis siker élmény, hogy fhú én megmondtam, ám ez magában hordozza a kiszámíthatóságot is egyúttal. A grafika szép, jó, hogy lehet ennyire állítani a beállításokon, hogy régebbi gépeken is fusson, de maxon tényleg szépen néz ki, amilyennek egy idei évi játéknak lennie kell, a zene pedig csodálatos, nagyon illik hozzá. Negatívként azt hoznám fel hogy a játék nagyon irányítani akar, érezhető, hogy vezet és nem hagyja meg azt a szabad döntést, amit hirdet egyébként. Túl sokat visszautalnak arra az időre, amikor Max elmegy és nem ír Chole-nak ez túl sokszor visszajött ahhoz képest, hogy a játékos nem dönthetett erről. Valamint a játék vége felé egyre inkább történnek olyan dolgok az idővisszatekerés képessége miatt, amitől úgy éreztem, nem számítanak a döntéseink, a játék úgyis teljesen megváltoztatja kénye-kedve szerint, így megint csak elveszett az a szabad döntés érzet, aminek meg kellett volna lennie, s amit a játék vége teljesen elpusztított a végső kérdéssel kapcsoltban, ahol dönteni kell. Ugyan akkor, így átgondolva teljesen komplex a játék, igazán visszaadja azt, hogy milyen lenne, ha az idővel játszanánk, úgy gondolom mi is épp úgy belekavarodnánk a végére. Valamint egyetértek Eliffe-vel, amikor a blogján azt boncolgatta miért kaphatta Max ezt a képességet és miért ez a végső dönteni való és ezek. Aki nem tart a spoilertől, annak ajnálom Eliffe blogját >>KATT<<, hogy elolvashassa ő mit írt, s én mivel is értek egyet konkrétan. Be kell vallanom, a végső döntésnél ott szenvedtem fél órát... beleéltem magam amennyire tudtam, de ez egy kegyetlen játék, talán éppen azért, mert eléri, hogy beleéld magad. Aki akcióra, nagy irányíthatóságra vágyik, az keresgéljen tovább. A Life is Strange egy játékos korlátozó, lassú folyású, érzelmi játék. Nincs nyílt világ, korlátozott a felfedezési lehetőség és a karakterek, akikkel interakciót hajthatsz végre, mint említettem fentebb, a játék vezet. Fehéren feketén vett jó vagy rossz válasz nincs, a szívedre hagyatkozva dönthetsz, de épp ezért fájlaltam, hogy néhol ezt sem hagyta a játék, vagy túl sokat utalt vissza olyan elemekre, amikről nem dönthetett a játékos, s ezeknek bizony nem szabadott volna ilyen erős következményt kapniuk. Összességében nem bántam meg, hogy kijátszottam, feledhetetlen élmény volt, keserédes az egyszer már biztos.
Tartalomért >>KATT<<, hogy megtudd pontosan mi a rézfánfütyülős úristenről is szól ez a játék, mert ugyebár arról egy lyukas garasnyi betűt se pötyögtem, hehe.
♡__________♬________♡
Nos elérkeztünk a bejegyzés végére, így is van bőven mit olvasnotok már itt a Trónteremben is, pláne még a frissek, amiket hoztam, pfhú. Azért büszke vagyok magamra, hogy sikerült tartanom legalább azt az ígéretet, hogy hétvégére megleszek. Most jöhet végre a kedvenc könyvem elolvasása, amit bár karácsonyra kaptam, még nem volt időm neki ülni, na de majd mooost. Addig is nézzetek sok Merlint, játszattok LoL-t és éljenek a supportok!
Az elmúlt nyolc év alapján elmondhatom: nem olyannak ismerem Lorie-t, mint aki másokról nézne le bármilyen kódolást, lévén, hogy 2009 óta ugyanazokat a sablonokat használjuk.
A versenyzőknek gratulálok, mutatós mindkét külső, az oldal meg nagyon szép lett!
Dóri
Válasz:
Szia Dóri!
Félreértés ne essék, én nem is állítottam, hogy úgy lett volna. A versenykiírás során el is mondtam, hogy lehet használni nyugodtan segítséget, más kódokat, csak annyi a kérésem, hogy tessék átalakítani. A két dizit nézve pedig feltűnt a hasonlóság, ezért néztem meg az általam ismert oldalait a két versenyzőnek. Mivel nem látok bele a kódokba, hogy mennyire egyformák, mennyire nem, így úgy gondolom igazságosan mind a két versenyző azonos pontot kapott arra a részre. :)
Szia!
Az elmúlt nyolc év alapján elmondhatom: nem olyannak ismerem Lorie-t, mint aki másokról nézne le bármilyen kódolást, lévén, hogy 2009 óta ugyanazokat a sablonokat használjuk.
A versenyzőknek gratulálok, mutatós mindkét külső, az oldal meg nagyon szép lett!
Dóri
Szia Dóri!
Félreértés ne essék, én nem is állítottam, hogy úgy lett volna. A versenykiírás során el is mondtam, hogy lehet használni nyugodtan segítséget, más kódokat, csak annyi a kérésem, hogy tessék átalakítani. A két dizit nézve pedig feltűnt a hasonlóság, ezért néztem meg az általam ismert oldalait a két versenyzőnek. Mivel nem látok bele a kódokba, hogy mennyire egyformák, mennyire nem, így úgy gondolom igazságosan mind a két versenyző azonos pontot kapott arra a részre. :)
Köszönjük a dícséreteket,
Hiyo